A FRECHe Stubnmusig

Wia tua`i iatz doo, mit Worten, a musikalisches Experiment beschreibn?!
Jung vo Bestand (s`Alter nit), als Stubnmusig verwurzelt und wagemutig, eigentlich schu frech, in der Breate und Ausrichtung. Miar liabn alle 3 s`Probiern/Proubn, a Stickl/Liadl ins hear z´richtn. Wenn donn a jeder s`Gfühl hot, sou soll`s sein, isch deis a bäriger Moment.
I bin ma nit sicher, ob s`Aufiahrn schianer isch?! Aufgepasst auf erfolgreiche, si wiederholende
Strickmuster: Miar und dia Zualousner sein glei amol gelongweilt. Und iatz war ma wieder ban frech sein, i si`iech a Brugge zum ECHT sein. Viel Bla, Bla, ge! Mit Tönen, Melodien, Liadlen geaht´s holt decht viel leichter – s`Umebringen.
Christine Pichler, Absam – Gesang, Akkordeon
Herbert Fröch, Silz – (ehemals Frech) – Gesang, Querflöte, Gitarre